Wednesday, January 7, 2009

susu oh susu...

Posted by adex-aieda at 8:01 PM
Reactions: 
lepas 6 bulan..
aku masih kekalkan susu dari jenama yg sama...
penah gak try susu lain..
tapi "poo-poo" dia keras... cam sembelit jerk...
kekonon gak nak kurangkan harge susu...



susu kotak tu 650g..RM44.90..
1kg..RM72.90.. 1.5kg..RM97.90..(ni harge TESCO)
tapi nak buat cemana kan..
agaknyer twins aku tu mmg dah serasi ngan susu ni...
ni susu utk stok x sampai 2 minggu tau...



susu yg 1kg tu aku beli utk bawak travel... kalau bawak yg tin kan berat..




ni plak makanan tambahan yg aku belikan utk si kembar nih..
tapi tu semua sampingan jerk..
aku lebuh utamakan bubur nasi...
campor.. kentang.. carrot...ikan bilis...
tp gambar bubur tu lupa plak nak snap..

1 comments:

Nurhayati on January 8, 2009 at 1:34 PM said...

zara pun minum mamex gold.. but still no1 lagi ler..hihih

ur babies sgt2 comel2 wokeh.. geramss tgk =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket