Tuesday, January 13, 2009

shopping....

Posted by adex-aieda at 4:41 PM
ari tuh aku x sempat lagik nak upload gambar2 brg yg aku beli
masa g JJ AU2 tuh...
niler antara barang2nyer...
barang2 dapor aku xder nak amik gambo...
amik gambo2 ni pon hubby ku dah bising...
(nak jadi kakak ko plak...) heheheh...
barang2 dapor tuler yg buat duitku habis...

nak balik tuh sempat beli KFC...tapau...

niler beg Baby Carrier tuh.. RM39.90 jerk...
murahler dr yg kawan aku beli sampai beratus2...
bukan nak pakai lama pon...

bender nih...mmg dah lama aku nak beli...
tp disebabkan sebelom ni dok menumpang umah org...
xderlah aku beli... ni dah balik umah sendirik...
bulehlah beli.. kalau semak pon umah akukan...heheheh
tp.... agak kecikler nak muatkan si kembar ku itew....
nak beli 2... hubby ku plak x bg...huhuhu

4 comments:

Nurhayati on January 15, 2009 at 11:01 AM said...

wah byk sopinnkk bestnye...
eh nak tanye sape yg bawak gen twin ni.. teringin nak twin gak.. mesti best kan :)

Anonymous said...

sangat comey ini kembo...

MamaZana Baharum on January 15, 2009 at 3:01 PM said...

mama pun teringin sgt nak twin.... hehehehe...

adex-aieda on January 15, 2009 at 4:36 PM said...

seronok mmg seronok..
kewngan pon double....
penat pon double...
kalau time buat perangai,...
perghhhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket