Saturday, January 31, 2009

tag..

Posted by adex-aieda at 10:20 AM


thanks illa kasi award..hhehehe
(dah sekian lama baru ada idea nk buat nih)
Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.award nih suh nyatakan mengenai 10fakta/hobi diri sendiri eik.....
tu sebab aku amik yg lama nak buat nih....
macam mana eik nak mula...
1. Tanggal 15 Mei 1980... lahirlah Norsa'idah bte Hamdi...aka..aieda/burb/adex....
2. kawen? 04 september 04..ngan saper lagik.. komando beb...mohamad azhokhi bin abdul rahman..yag dilahirkan pd 02 okt 1978...beza 2 tahun je ngan akuk...mulanyer sebagai kawan jerk.. aku sajer nak flirt2...tp x sangka ke jinjang pelamin jugak akhirnya...alhamdulillah aku bahagia.. kerana apa yg aku nak.. pasti tertunai.. wakakak..
3. belajar? ada dip interior design...tp habis belajar...x penahnyer kejer bab interior2 nih...
keje gomen plak...waktu tu 2000... mmg susah nak dapat keje...tp kalau diingat...rindu zaman ID dolu...mesti masyukkkk keje tuh,,..tp xderlah jumpa ngan hubby kuk...heheheh
4. kejer? of course gomen..memula tu cam nak ngamuk.. sebab kene paksa isi borang ngan parents..kekonon keje gomen ni cerah masa depan..gaji byk kecik oit...pejam celik..pejam celik..16 feb nih.. genap 9 tahun aku keje gomen...gaji sekarang? dah banyaklah beb...banyak kenaikan,...itupon after lulus exam bagai...
5. shopping? of course aku suker...aku ni bukan jenis yg suker window2 shopping nih..mesti beli terus.. kekadang member ajak jejalan.. nak cari barang... last.. aku yg beli.. tp depa berlenggang..sebab mmg prinsip aku.. apa yg aku nak mesti aku akan dapatkan..walau bagaimana susah pon...tp sekarang.. banyak shopping baju..barang2 si kembar kuk.. jarang dah shopping utk diri sendiri..huhuhuhu..
6. holiday? aku mmg suke jejalan nih.. cuti2 malaysia...azam tahun 2009 nih.. aku nak g berjalan & melancong luar negera plak,...ni mmg kene simpan duit.. sebabnyer... malaysia nih.. aku dah pusing merata... mana tmpt lagik yg aku x penah g? semua dah rasa.. yoler..4 tahun xder anak..merataler aku jalan ngan hubby kuk...kekadang nak tido hotel jer..habis gakler hotel2 kat KL ni aku rasa.. heheheh.. tp tu dululah.. sekarang ada si kembar.. xderlah aku buat keje gilo tuh..
7. makan? aku mmg suka makan..suka rasa semua makanan...suka cuba semua restoran baru...tgklah badan.. nasib baik gak dapat hubby yg sesama suka makan.. suka mencuba makanan baru...tgklah hubby ku.. dulu sebelom kawen.. kurus jerk.. sekarang dah besau.. hahahahah..barulah nampak suami & bapak org...
8. anak? baru 2.. si kembar gegirl ku...yg semakin membesau bagai johan.. alhamdulillah...tu pon aku dapat dgn berbagai cara.. usaha beb.. jalan merata..ubah angin katil lagik...sampai habis duit simpanan gakler...akhirnya bila plan nak stop all the treatment..nak rest jap.. aku disahkan mengandung kembar lagik.. watchaaaa...
9. kehidupan? aku..hubby.. si kembar... alhamdulillah.. kami bahagia...bahagia yg sebahagia2nyer...alhamdulillah semuga hubungan aku ngan hubby kekal bahagia hingga hujung nyawa.. bukan apa.. lately ni banyak dah disekeliling aku hubby curang...hubby menipu...insyaallah.. doaku..agar hubby ku tidak begitu...
10. harta? dengan umah & keter yg hubby ku sediakan utk aku...syukor sangat...sebab x susahkan org lain,..menumpang kesenangan orang lain ker...biarlah segalanya atas usaha aku sendiri.. utk majukan diri & taraf kehidupan sendiri & rumah tangga akuk...akan ku kumpul & usaha sendiri utk mencapai apa yg aku belommiliki...nak beli umah besar lagik dr yg aku ada...nak beli keter besar lagik....insyaallah..
hah? dah habis pon 10....fakta/hobi... diri sendiri...
penat giler beb...
nak dapat idea nih.. ngan layanz si kembar lagik...
nak tag 10 org plak.. x payahlah rasanyer.. sebab majoriti geng blog aku nih..
dah pon kene tag nih...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket