Thursday, January 29, 2009

alahai...

Posted by adex-aieda at 6:17 PM



citer pasal si kembar lagik...
nak dijadikan citer... hari selasa tuh.. badan adik still panas lagik..
puas aku buat dgn macam2 cara...
tp tetap x kebah jugak...
aku bawak g klinik...
then doc tu suh aku refer HKL..

sebab dah 5 ari sikembar tu demam...cirit birit...muntah2...
walaupon dah x muntah..tp still cirit lagik...
aku pon bawaklah si kembar tuh ke HKL...
confirm kene admit... wad KK1...
yg sedehnyer... wad tu cam buruks jerk...
kalau kewangan aku mengizinkan... mmg aku x bawak anak aku g HKL..
better aku g private... then moral of the story.,..
harus aku beli insuran atas nama si kembar...
kat wad.. aku mmg x snap gambar.. sebab x bawak camera pon..
padahal hp leh guna.. tp xteringat...
nak dijadikan cerita..
esoknyer.. doc pakar cek..
dia cakap "taik" anak aku dh ok...
then buleh balik..dia cuma bg air garam jerk...
balik umah...bdn adik still panas lagik...
x guna pon admit wad sebenarnya...nasib baiklah free...
then hari nih,,... badan adik dh penuh ngan ruam...
kata mak cik aku.. adik ni kene demam ruam...
entahlah.. yg penting.. anak aku sembuh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket