Thursday, January 15, 2009

CHOPPER...

Posted by adex-aieda at 4:47 PM
Reactions: 

sebenarnyer chopper ni pon antara barang yg aku beli
masa g JJ AU2 tuh...
tapi ni aku fokuskan gambar dekatlah...
mulanya... aku xnak beli chopper nih..
ingatkan nak beli blander terus..
sebab blander aku pon mmg xder jenama..
dan..pisau dia pon ala2 nak tumpul...
tpi hubbyku x bg.. dia suh beli chopper tu jerk..
aku ingat nak beli yg sama brand cam kakak aku punyer...
sebab cuma RM138 jerk...chopper ni RM139.. tp after less... dpt RM69.90..
aku pon beli jelah,...
mmg niat dihati malas nak beli... sebab bukan lama mana pon...
tapi dah kata utk anak kan...
nak dijadikan citer...
blander aku pecah & berair..
langsung xleh gune dah...semalam maid ku blander cili kering...
maknenyer... aku kene jugak beli blender....huhuhuhu...

4 comments:

mama liana on January 15, 2009 at 5:32 PM said...

yg ini utk blend kering ker kena msk air gak??

zealvia on January 16, 2009 at 9:45 AM said...

esok2 kalo pakai chopper ni tunjukkan cara pengunaan dia ye....ku ada gak chopper tp manual je.

Nurhayati on January 16, 2009 at 1:57 PM said...

dari taknak beli blender last2 kena beli gak ek..hihihih

adex-aieda on January 19, 2009 at 9:30 AM said...

kak zaara...
nak kata kering.. xderlah kering sangat...nak kata basah.. xderlah berair sangat...

kak zea..

lepas adex masak bubur si kembar... bg dia sejuk..
then terus masuk dlm chopper tuh..xderlah kering sangatkan...

kak yati...
a'ah.. dah kene beli blender...
maid punyer probs...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket