Monday, January 12, 2009

Jalan-Jalan Hujung Minggu

Posted by adex-aieda at 10:24 AM
Memandangkan aku pon dah kembali ke keramat...
barang2 dapor kat umah pon xder langsung...
aku ajak hubby ge K4...
tapi hubby aku ajak plak G JJ AU2.. yg baru bukak tuh..
sebab hubby x penah g lagikan...
lagipon sepupu aku yg dok kat Klang tu dtg umah..
apa lagi...we all pon g ler JJ baru tuh..

sebab malas nak pusing2 g K4 plak..
aku pon beli jelah barang2 dapor kat JJ...
carilah sekali baju gaun si kembar utk dinner Jumaat nih..
sekali tuh ari tuh jerk aku habis..sekali makan..RM586.67...
pergghhhhh...sib baik gaji minggu depan...
tu susu ngan pampers.. x beli lagi tuh...

sebelom shopping tuh.. aku g makan kat Restoran Sakura Kristal..
buleh tahanlah harge kat situh..
4 org makan.. baru RM50 +++...
nanti aku upload gambarnyer...

pehtu nak jadikan citer plak.. stroller si kembar tuh xder...
nasib baik leh sewa baby carrier...kat JJ tuh...
cuma tinggalkan IC or Lesen jerk.. tanpa deposit..
nasib plak.. tinggal 1 jerk.. terpaksalah gilir2...huhuhu


adik tgh makan.....yum-yum.. cedappppnyer...

suker kakak dok kat sini....
kepenatan..... minum dulu....
beg ni aku baru beli kat JJ...
BabyKiko nyer... RM39.90 jerk...
sian tgk bibiq dok dukong.. berat tau adik nih...
amacam... penuh x troli ngan keter kuk?
belon tu dapat... sebab ramai sangat yg syiokk tgk sikembar...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket