Tuesday, January 27, 2009

Demam...

Posted by adex-aieda at 12:45 AM
lama x update blog nih...
sib baik belom sempat bersawang lagik..
nk dijadikan cerita...
tengah hari khamis ari tuh.. aku g makan kat Subway.. JJ Au2..
macam biasa.. mestilah ngan buddy akuk...
tetibe..balik opis jerk.. perut memulas entah kenapa...
habis aku muntah kuarkan balik sgala apa yg aku makan...
disebabkan ada keje yg kene settle..aku gagahkan diri tunggu sapai kul 5...
sepanjang perjalanan dr opis ke rumah..dgn tangan yg menggigil..
alhamdulillah sampai jugak rumah dgn selamat...
sampai umah plak.. maid aku bgtau "adik" demam.. td muntah...

adusss.. dahler aku x larat nih...
aku suruh maid aku turun beli 100 plus kat kedai bawah...
then suh dia beli sekali makanan utk berbuka...
masa dia xder uh.. si kembar plak bangun,...dgn x laratnyer..
aku call makcik akuk...dia pon dtg berlari...bila aku ckp aku demam...
kekonon nak amik si "kakak"... tapi si kembar aku tu kan dh kenal org...
lepas minum 1 botol 100plus.. makan panadol..
aku terus tido..ingatkan bgun dr tido..rasa okay... ni x...
nasib baik jugak..hubby aku sampai kul 11 mlm...
dgn "adik" + aku yg demam... sudahnyer sampai ke pg x tido..

nak g klinik pg tuh... mmg x larat sgt nak drive...
kene jugak tunggu hubby free.. sudahnyer... lepas semayang jumaat..
br g klinik.. amik ko... sekali kene RM99....hehehehe
utk ubat aku...ngan si kembar...first time kene mcm nih...
mmg cuti CNY tahun nih...
x kemana2lah jawabnyer aku nih....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket