Tuesday, January 27, 2009

cuti-cuti dok umah...

Posted by adex-aieda at 12:59 AM
aku sambung lagik eik..
td adik bangun.. kene stoplah dulu citer akuk..
punyalah boring dok umah..
2 ari.. xkuar umah... akhirnyer... malam ahad tuh..
aku gagahkan jugak diri bawak si kembar tuh...
g tesco ampang...tekak ni teringin sangat nak makan brownies with ice cream...
mana lagik kalau x kat secret recipe...
ngn si adik yg masih lagi demam.. sib baik x meragam kat situh..
hubby aku cam biasalah.. mesti layanz singapore laksa...
maid aku... try tom yam noodles...(lupa name dier..)..
aku? mestilah macaroni cheese + brownies ice cream...
lepas makan... just round2 tesco... cuma beli pampers....ngan susu yg doc bg...
Similac LF.. rumusan bayi khas... doc cuma bg tin kecik...
dahhabis.. aku pon saje jeler beli lagik... sementara adik x sembuh betol nih..

sampai umah kul 11 lebeh...
sib baik si kembar x meragam... lepas tukar pampers...
basuh muka.. terus tido...malam pon nangis sikit2 nak susu...
pg.. ingatkan demam adik dah kebah...
lom lagik... merengek2...tu yg aku malas nak layan...
kalau esok x baik jugak... maknenyer dah 5 ari adik demam..
kakak dah ok.. alhamdulillah...
rabu kenelah aku cuti lagik.. bawak dia g klinik lagik...
harapan & doaku.. semuga esok adik dah ok...
x penah lagi si kembar aku ni demam lama lebeh dr 2 ari...
selalunyer 2 ari jer.. dah ok...risaunyer hati ini...

kali ni post aku ni xder gambar...
ada pon cuma gambar dlm handphone...x tercari plak wayar...
camera aku sepupu aku pinjam bwk balik kg...
coz bertunang... lupa plak.. aku amik kesempatan niler...
wish kat sepupu kesayangan aku nih..
Cik Noorezuri Saniman.... selamat bertunang..
semuga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin... insyaallah...
maafler x dpt menghadirkan diri...

dahler.. aku nak tido plak...
inilah coretan cuti CNY.... akuk... duduk di rumah...
layanz si kembar yg demam... huhuhuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket