Friday, January 30, 2009

Wedding Day.. 04 September 04...

Posted by adex-aieda at 2:03 PM

Memulo tuh... aku nak letak gambo kawen...
walaupon x banyak... cukuplah utk dibuat kenangan kat blog nih...
gambar masa nikah.. warna biru... pehtu sanding warne hijau...
warne kegemaran aku ngn hubby ku ler tuh...

bergambar ngan barang kemas...batal air sembahyang...
rantai leher & rantai tangan...

ni plak cek wang hantaran perkahwinan..
sempena harijadi kuk..RM 800515.00
with ibu & ayah...
ni plak kekwan baik aku yg banyak membantu di sepanjang hari bersejarahkuk..norihan zakaria & siti ruslina hasbullah.. (no & na)..kalau xder depa nih.. xtaulah macam mana... ngan lukis inai kat tangan akuk...pakaikan inai... terima kasihlah kawan kuk...

our best frenz...no, na & wani...
(aku just copy kat blog lama aku...)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket