Thursday, January 8, 2009

SAKITNYER HATI INI...

Posted by adex-aieda at 1:41 PM
Reactions: 
baru start keje hari nih..
cam lama sangat rasanyer cuti...
patutnya aku start keje semalam..
tapi disebabkan si kembar x tido... aku xleh nak bangun..
aku pon emergency ler jawabnyer semalam..
pagi2 lagi sampai opis... macam biasa..
aku mesti on pc aku..
bender yg pelik..background aku bukan gambo si kembar...
tapi aku buat xtau lagik...
lepas aku susun2 barang.. kemas meja...
aku rasa pelik lagik sebab x kuar screen saver si kembar...
dengan rasa pelik.. aku dok kat dpn pc...
godek2.. nak betulkan screen saver kekonon..
sekali tu dia cakap...xleh baca folder..
lagilah bertambah pelik.. aku godek akunyer folder...
mmg sah2 org delete folder "WALLPAPER" aku...
yg buat aku bertambah temper pepagi...folder "GAMBAR"..
pon turut didelete... apa pasal plak yg nak delete2 folder org nih? kalau nak kata terdelete... mesti ada kat Recycle Bin...
tp xder.. hairan bin ajaib.. kenapa x delete terus folder2 kejer?

kalau tanya mesti org xkan ngaku..
aku dah bg korang guna pc aku..
jgnlah buat macam reter sendirik..
kalau x suka tgk si kembar akuk...
jgn guna pc akuk!!!!!

dan dengan jahatnyer akuk...
aku delete semua folder kejer.. bila CC aku suh buat surat..
aku cakap.. semua folder dah xder..
ada org delete... dia buleh tanya aku plak..
saper yg dok kat tempat aida tuh?
geramnyeeeeeeerrrrrrrrrrrrr....

3 comments:

-iLLa- on January 8, 2009 at 3:22 PM said...

org dengki tuh ko ada kembar...hehee..sapalaa yg busuk hati tuhh

my-niezzareena on January 9, 2009 at 6:50 AM said...

kalu dah dapat tau sape org tu... kau bagi je tumit kasut kat dia... hahahaha (sambil jari tunjuk letak kat ats kepala kiri dan kanan)

adex-aieda on January 9, 2009 at 9:23 AM said...

tuler pasal...
geram sangat...hari ni adex dah bawak camera utk donlod balik masuk pc kuk...

yg geram tuh..
ada plak suara sumbang...
"ha.. dok bising2 macamlah xleh nak donlod balik"....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket