Thursday, July 30, 2009

~~~utang TAG lagik~~~

Posted by adex-aieda at 11:58 AM
Reactions: 
TAG ZAMAN KANAK-KANAK...

tag ni pon dah lama....
layankan jelah eik...budak buchuk nih...


sama x ngan si kembar kuk itew....?




Sila Perihalkan Gambar tersebut?
(Cth:Tika, sewaktu bila,dimana atau etc)
~ gambar2 tu semua masa aku kecik2ler...zaman kanak2 ribena...x hengat r baper tahun masa tuh..kat mana eik? of cozler...kat umah yg aku stay la ni...kat Flat Sri Perlis 2, Dato' Keramat..lama siot umah tuh...dah umor aku katanyer....mak aku cakap...aku pon beranak kat umah tuh...kisahnyer...umah tu cukup nostalgia utk aku ler kan...umah DBKL...dah 29 tahun tau...mana nak dpt dok umah 2 bilik ngan rege RM124 sebulan? dkt tgh2 bandar nih...

Tika ini anda anak yg no. berapa dalam keluarga???
~ no 2 ler....aku kan ada kakak....nak tgk kakak aku?
ni le aku ngn akak aku masa tecik2 dolu...


perihalkan tingkahlaku, tabiat, peel & perangai anda waktu itu.
~ manalah ku ingat lagik....yg aku tau...mak aku ckp..aku ni manja ngan semua org...mintaklah apa saje mesti aku dpt...sampailah adik aku lahir time tuh..aku ckup x suka dia...apa yg dia ada..aku mesti nak..kalau x..sure mengamuk...sampai la ni...aku masih bahasakan diri aku "adik"...walaupon aku ada adik....(yg ala2 samseng gitew..)..xder plak gambo ngan adik aku yg aku scan..nantilah eik aku cari....

so aku nak tag kat semua yg tengah tengok gamba cumel aku itu ok...
especially geng follower aku,....nak senaraikan panjanglah plak...
jgn tipu tau... aku tau korang tengok.. wat la eh...
aku pun teringin nak tengok gambar korang masa tecik2 dolu...

3 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayyunie on July 30, 2009 at 7:00 PM said...

ehik ehik....awat lain benar dulu dan sekarang????at least awak ader gak gambar masa kecik2 dulu.....saya kena balik kg redah dalam almari mak la cari....

adex-aieda on July 31, 2009 at 8:00 AM said...

xpe..ti nak balik kg...cari eik...ti letak kat blog...heheheh..adex tunggu....

izan ishak on August 4, 2009 at 3:41 PM said...

hehehe...cute je masa kecik2 ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket