Thursday, June 18, 2009

we're turning one...

Posted by adex-aieda at 2:17 PM
baru ada masa nak citer pasal beday party ari tuh...
3 hari sebelom party....10 jun 09...
baba a.k.a pakcik aku meninggal dunia...sakit buatan org..
aku pon balik johor...sekarahngkan musim durian...
so mungkin byk sangat makan durian...
lama seih aku x makan..since peknen kan si kembar...
sampailah si kembar ku setahun baru leh mkn durian...
x terasa dah banyak aku makan....

so malam sebelom tu aku dah rasa cam nak batok...
tp ku buat x tau..x sangka plak...
bangun pg tu dada rasa sakit sangat...
nak bernafas pon xleh..ingatkan buleh bertahan...
upenyer....tgh majlis nak mula...
aku ke Gombak Medical Center.....amik neb...
baru rasa lega skit...doc cakap athma aku menyerang...
then BP plak tinggi..dia suh stay kat wad..
tp aku pon ckplah aku ada majlis beday si kembar..
then dia pon ckp...balik dulu..kalau rasa x ok...
dtg balik....malamnyer...lepas majlis berakhir...
aku langsung dah xleh bangun....

ni ler hasil kek Baker's Cottage....
nak ruper 1...tpi macam uper 1 x...aci x...
x baper puas hati...tp...tgh demam kan...malas nak bising2...
cupkek tu hasil tangan aku ngan kakak akuk....






masa ni rasa dah pitam sangat...tapi ku kuatkan hati....
utk anak tercenta....dr oren ku tukar ke merah daaaaa.....



ni ler hadiah2 utk si kembar...ada yg x sempat nak snap....
terima kasih utk semua...
ada yg bg baju....sama warna...ada yg lain2 warna...
adoiiii....dr depa kecik..sampai la nih,...
depa x penah pakai baju lain2 warna...
so terpaksalah aku mencari lain....

then yg bg hadiah 1 lain...1lagi lain...pon masalah utk aku..
sebab depa berebut plak...
nasib baiklah mainan tu senang juga utk dicari...
apa2 pon... terima kasih banyak....
mamy sungguh hargai kawan2 mamy yg sungguh susah payah...
sanggup datang dr jauh.,...tempuh jalan jem...hujan lebat lagik...
aku sayang anda semua......
harap anda semua berpuas hati dgn makanan & minuman di rumah aku itew...






antara tetamu yg sudi hadir....ada lagi sebenarnya gambar2....
kekwan opis suami ku.....kekwan opis aku?
tp hp plak tetibe kondem...adoiii...




alahai....faris daniel....naper gambo ni jd macam ni eik....
jgn mara eik.....mama daniel....




atas ni....geng forum akuk....thanks eik kakak-kakak ku....

5 comments:

Elyn Sani on June 18, 2009 at 4:31 PM said...

happy besday!!!! geram tul tgk dedue tu....

Mummy Dasy on June 18, 2009 at 10:30 PM said...

Happy belated...
makin gebu twins tu..
bestnye jumpe2

Jiey^Mien on June 18, 2009 at 10:55 PM said...

comey nya!! sesuai ngan tema pooh! =)

Haza on June 18, 2009 at 11:07 PM said...

dear..
maaf, ku tak berkesempatan untuk sama2 memeriahkan majlis ni...happy bday to both princess.

adex-aieda on June 19, 2009 at 12:42 PM said...

sebab depa gebu like pooh....wakakak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket