Thursday, June 18, 2009

Award pulak!!

Posted by adex-aieda at 9:18 PM
Reactions: 

award ni...mamy dapat lama dah....cantekkk...
heheheh...so sorry mummy miqhael's....
mamy baru ada masa nk update award nih....



Beautiful..Chanteq..hehe i'm not preety but sooo sweet..hehe ..
..beautiful gils..

Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
-
of coz ler mamy ni pompuan kan

2. Copy badge sebagai award anda
- sudah

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan.
- adoiiii...sebab nak jawab menjawab soalan la ni...
yg buat lambat skit mamy nak buat..


Saye bangge menjadi seorang perempuan kerana :

1) istimewa jadi perempuan? kenapa eik....
mestilah dapat jadi seorang isteri..sekaligus dapat jadi mamy...yg begitu byk pancaroba harus ku tempuh..bukan senang tau aku nak dapat title mamy nih...

2) Sama ngan mummy miqhael's eik..Syurga itu letaknye di bawah telapak kaki ibu....mane ade kat lelaki kan...

3) perempuan kan suka melawa...bnyk brg kecantikan utk pompuan senang nk dpat sekarang nih...barang utk lelaki..susah skit...

4) sama ngan mummy miqhael's jugak...suka "SHOPPING"...sbb lelaki biasenye tak suke shopping2 ni...pempuan pantang nampak bende"SALE"..hehe

5) Dalam sebulan pompuan leh rehat dr semayang....paling2 pun 7 hari...free je kan...lelaki mane ade..(ni pon sama ngan mummy miqhael)..

6) Perempuan leh make up cantik2...glamour2...gorgeous2..pinky2...blink2..kalau lelaki buat mesti org pandang len macam..lainlah kalau lelaki tu artis kan....

7) Akhir sekali, Hamba Allah yang sentiase akan dilindungi, disayangi, dicintai oleh kaum Adam...insyaAllah....


lastly, aku bangge sgt menjadi seorg perempuan...
yg bernama...NORSA'IDAH BTE HAMDI...
seorang anak kepada HAMDI BIN AHMAD & SITI ASIAH BTE ROHANI...
seorang isteri kepada MOHAMAD AZHOKHI BIN ABDUL RAHMAN...
seorang mamy....(seorang kerkk)...
kepada 2 org puteri kembar yg chubby....
NUR SYASYA ATHIRAH & NUR SYAZA ATHIQAH....


Turn nak bagi award nih plak kepada:
nak bg saper eik...sebenarnya award ni sempena hari ibu dulu..dah aku baru ada masa nih...rasanyer x payahlah eik nak bg sesaper...
kalau ada kekwan yg nak amik...
amik ajelah eik...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket