Friday, June 12, 2009

Jalan jalan...soping-soping

Posted by adex-aieda at 4:30 PM











otw balik ke KL...dari pontian...
sepupu aku saje ajak singgah jusco baru...
AEON Bukit Indah...kat bandar nusantara, johor...
wallawey....besar sungguh...sungguh beza dr jusco2 lain yg aku penah g kat KL nih..
x sempat round lelama...
kebetulan sale giler...org pon x ramai..maybe hari kerja...
kalau KL hari JCard confirm ramaikan..
nak pilih2 pon x rasa crowded sgt.. releks jerk..
aku cuma amik baju bajan bebudak ni jerk..
semuanyer dari disney...world of cartoon.. discount 50 - 70%...
beli Rm100 ke atas.. dapat free gift...
disebabkan aku beli rm200 lebeh.. dapatlah 2...
gambor free gift tu x ingat plak nk snap...
byk gak baju bajan lg x sempat nak snap.. sbb papa udah marahler...
"tu nak letak kat bloglah tuh..."....adoiii....

then terus balik ke KL..
waktu tu matahari dh tegak kat kepala...panas terik..
mata ngantok plak...
ajak mak aku singgah air hitam..
sempatlah beli belah skit..beli pooh bear...mashimaro...
pehtu beli tikar..murah je.. dr nilai..
sib baiklah aku bawak avanza kalau bawak kete aku..
mau x muat...wakakak...
ha penat singgah marybrown...si kembar tu suka sgt dok kat buai...

pehtu apa lagik.. perjalanan diteruskan....sampai umah.....
alhamdulillah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket