Thursday, June 11, 2009

Nandos time...

Posted by adex-aieda at 12:19 PM
baru ada masa nak update...
ni masa g Jusco Bukit Raja...on the way hantar kezen aku kat klang...
sebenarnya sebelom tu g kenduri kawen kat Kuala Kubu Bharu...
tp disebabkan terlalu ramai org.. keadaan pon panas...
anak2 aku dok nangis...ngamuk2.
aku pon apa lagik...baliklah terus...

then mmg dah cadang nak g Jusco tuh...
teruskan jelah perjalanan walaupon lapar...
sampai je jusco tu dgn ramai orgnyer...time sale kan...
parking pon payah...

mak aku ajak makan nandos...
ingatkan nak makan steambot kat johnny..
tp sebab ramai org..aku pon masuklah nandos...

layanz jelah eik...
amik set family....tambah2 apa yg patut utk si kembar ku mkn...
xderlah mahal sgt...4 dewasa...si kembar.. cuma RM123++...
habis semua makanan nih...kata lapor.....


kakak...atas...adik...bawah...

kakak ngan nenek...

mashroom sup with garlic bread...


orange jus....2...sparkling aple & ice lemon tea...

ni ler yg ada dlm family set tuh...



inilah ceritera makan2 time....time ni cuma ada aku, mak aku...
kezen aku ngan bibik...
time ni family kakak aku dah chenck in ke a'famosa resort...
hubby aku os ke johor....

disebabkan dah penat....kekenyangan...
terus hantar kezen aku ke klang...then terus balik gombak.
sepanjang jalan ngan hujan lebatnyer...
balik terus bom....


esoknyer...dapat berita atok aku meninggal....(n3 lain eik)..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket