Tuesday, June 16, 2009

terima kasih semua....

Posted by adex-aieda at 6:23 PM
Reactions: 



alhamdulillah..hari ni rasa better then semalam...
dah buleh bgun...dah buleh bwk keter..
hantar ayah aku g check up kat HKL...
walaupon tgk still gigil...tp demi ayahnda tercenta...
ku korbankan jua...

mata masih lagi dlm keadaan pening2 lalat..
xleh nak ngadap pc lelama...pusing paler...
entah kenapa mungkin 3 minggu ni aku kurang rehat...
banyak travel...penat sngt kot...
so minggu ni aku dinasihatkan utk berehat...

utk kekwan yg menunggu cerita masa beday party..
si kembar ku itew...
harap tunggu eik...x byk pon gambar yg dpt diamik...
sebab aku dlm kondisi yg tak sihat kan...
byk lagi yg nak aku ceritakan...
so tungguu...

terima kasih jua aku ucapkan utk kekwan yg sudi hadir..
sayang you all..
hadiah sungguh banyak..
si kembar x tau apa2 pon...
mamy nyer yg terlebeh excited...

tunggu eik...mamy betol2 sihat....

3 comments:

Jiey^Mien on June 16, 2009 at 10:00 PM said...

tak sabar nak tgg nih..
get well soom yea..

my-niezzareena on June 17, 2009 at 6:36 AM said...

sorry kak shua tak dapat datang. hubby kena p lumut. alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar party si kembar u tu. next time insyaAllah ;p

mas on June 17, 2009 at 12:41 PM said...

slm...
alhmdulillah sumanya k kn...
pe2 mummy dia yg lebeh ke...eheheh...xsabo nk tgk pic2 si twin tu...
k...akan setia menunggu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket