Friday, March 6, 2009

Majlis Perpisahan...

Posted by adex-aieda at 1:08 PM



27 Feb 09...

Last day kawan baik aku keje ngan aku...
rasa sedeh sangat... rasa kehilangan sangat...
sebab aku ngan dia rapat... rasa cam hilang sesuatu brg yg berharga...
sebab.. dialah tmpt aku suke luahkan perasaan...
apa yg aku suka kat dier...
dia ni berani..berfikiran terbuka...selalu bg aku semangat...
walaupon kekadang dia garang sangat,...tp dia seorg yg tegas..
aku terpaksa gak lepaskan die pergi...
sebab naik pangkat kan... kalau pergi utk sajer2...
mungkin aku x rela...tp.. utk kebaikan dia...
buat Nor Hazlin Hairani bte Muhamad Nor..
xkira dimana juga ko berada.. harap kite tetap akan berkawan...
aku juga doakan agar ko sentiasa di Rahmati....di berkati...
diberikan kesihatan yg baik...akan berjaya dlm segala apa yg ko ceburi...
Insyaallah....

gambar ngan bos utk hari terkahir..
ngan kak ani....



niler cenderahati dr Lyn.... yg aku terima...
terima kasih... sebab aku mmg nak sangat beli nih...
tp masih lom ada kesempatan lagik...



untuk terakhir kali...
aku masakkan dia spageti...dia selalu request suh aku buat...
dia kata dia makan kat mana2 x sesedap yg aku buat..
yoler tuh...kerana kemalasan aku...mmg jaranglah aku masak..
ni hanya untuk ko tau lin...
habis dapor ku bersepah...nasib baik ada maid aku tuk bersihkan...



2 comments:

Love... on March 10, 2009 at 1:29 PM said...
This comment has been removed by the author.
Love... on March 10, 2009 at 1:30 PM said...

hye aieda..
since aieda pun ada baby twin... Lya da tag aeida.. jom share story...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket