Tuesday, March 17, 2009

Bubur Durian...yummy..

Posted by adex-aieda at 11:16 AM

last weekend..
aku teringin sangat nak makan durian...
then nak suh mak aku masak bubur durian...
sebab dh lama x makan...
rasanyer aku x makan since peknen kan si kembar ku...
then now si kembar ku dah 9 bulan pon...
kalau ikot negeri belah hubby ku.. siap buat pulut lagik...
makan ngan bubur tuh...tp.. x payahlah pulut2 bagai...
sebab aku xleh makan pon...
sedap....rasa x puas makan....tp aku xleh makan banyak2..
sebab batok + selseme aku yg belom hilang lagik nih...
karang x pasal2 aku plak yg kene g sedut gas...

3 comments:

ena on March 17, 2009 at 12:47 PM said...

sedapnyaaaaaaaaa....

nakkk nakkk nakkkk
aku sukaaaaa durian!!!!!!!

zealvia on March 17, 2009 at 3:18 PM said...

sedapnya mintak sket!!

ibunano on March 19, 2009 at 10:37 AM said...

enyak...enyak...apalagi kalau ada pulut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket