Wednesday, March 11, 2009

weekend day...last week...

Posted by adex-aieda at 4:19 PM
weekend tu...
aku balik umah mak aku kat gombak..
kebetulan..abang aku pon balik..
last jumpa masa raya ari tuh.. memasing sibuk...
kalau aku balik.. dia xder..
kalau dia datang aku plak xder.. tu yg susah nak jumpa tuh..
padahal aku dok keramat.. dia dok sg buloh...jauh ke eik?
anak aku ngan anak abang aku tu.. lahir bulan yg sama..
si kembar ku 12 jun 08...aleeya 24 jun 08..
tapi...alya ni nak tumbuh gigi..3 bawah...3 atas...
jeles aku tgknyer...sebab si kembar ku belom tumbuh gg lagik..





bergambar ngan motor atok..



alya...
ari tu dia demam..so xder mood nak bergambar..

ngan ibu..

muiz...anak sulong dier...23 jun ni genap 5 tahun...
anak2 buah kesayangan ku..

2 comments:

iena hamdi on March 13, 2009 at 10:13 PM said...

Abang mana pulak ni? hehehehhe

ooo abang angkat....

mas on March 17, 2009 at 1:24 PM said...

sama la sufi pn lom tumbuh gg...suka sengeh..gg xde hehehe...

xpe xtumbuh lg...tp tetap si kembar tu montel dr kezen dia tu...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket