Tuesday, March 31, 2009

Euro Sense Hub....

Posted by adex-aieda at 5:46 PM


dah lama nak update pasal spa nih...
ni baru ada masa...
sebenarnya la ni.. aku tgh tunggu hubby...
otw dari melaka...since aku dok kat umah mak aku..
aku kenelah tunggu hubby aku balik...
leh balik sekali.. kalau x...
payahlah aku nak g keje esok..

....Euro Sense Hub....
spa ni dekat je ngan umah aku..
dia ada 3 cawangan..
kat Taman Melawati...Ampang Point..
tp aku g kat wangsa maju..depan k4 tuh...
aku dah mmg serasi ngan spa nih..
dr top to toe...aku buat kat sini...
layanan superb..dalam pon cantekkk....
aku siap jd ahli lagik...
cuma RM198...benefit & voucher banyak...

kawan2...
apa tunggu lagik...
jomler joint..

5 comments:

m@m@yAyA on March 31, 2009 at 7:19 PM said...

akak spa nie btl2 dpn care4 ker? kt area NZ erk??cam best jer tmpt nie..mn thu kekdg nk layan d'belai leh g cni erk...

iena hamdi on March 31, 2009 at 8:46 PM said...
This comment has been removed by the author.
adex-aieda on April 1, 2009 at 10:36 AM said...

a'ah.. spa ni bebetol dpn k4..
jom r g...
best..layanan cam puteri raja..
sesekali nak jugak dibelaikan..
kalau jd member vip dier...
weekdays dpt 20%..weekend dpt 10%..
kalau nak g... roger eik.. leh g sesama..heheheh

mummy_adam on April 1, 2009 at 6:37 PM said...

best nyer.. nak p jugak lah.. badan dh sakit2 nie.. stress amek..

Ina Hashim on April 2, 2009 at 9:11 AM said...

bestnya..lama dah akak x gi spa
btw,
jemput jenguk ke blog baru akak ye :
mushymushyestore@blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket