Monday, April 27, 2009

camera hilang...

Posted by adex-aieda at 2:14 PM
rasanyer dah lama aku x mengupload gambar2 si kembar yg gebus nih..
sebenarnya banyak lagi gambo2 depa yg terbaru belom sempat
aku upload ke lappy ku...asyik busy & xder masa....
tp...mmg mungkin dah xder rezeki...
weekend ni baru aku perasan...camera digital ku hilang....
dicuri oleh maid lama aku tuh....adoiiiiiii...
dahler camera tu mahal... belom setahun pon aku pakai...
betapa sygnyer aku pada camera tuh...
betapa geramnyer aku....x terucap...
dahler budget bulan ni lari akibat kuarkan duit simpanan
nak dptkan bibiq baru...camera plak hilang...
next week ada gathering plak... adoi...
semalam jugak baru perasan hp kesayangan kakak aku..
motorola V360...hilang jugak....walaupon hp tu xder rege now...
tp ada sentimental value....xkan ku halal...segala2nya.....
jd x bersemangat langsung...
nak amik gambo guna HP n73 ku itew...
mana plak kabelnyer....mmg dah lama x guna hp sejak ada camera digital tuh...
bila amik gambar guna hp...
macam ni ler upenyer...

p/s...aku copy dr blog kakak aku nih.....

buat kekawan yg bertanya..kenapa udah lama benor aku x upload gambar si kembar ku ini...aku dah pon berikan jawapannyer....huhuhuhu

12 comments:

SemuaTentangKita on April 27, 2009 at 2:37 PM said...

Eeee...siot jer para maid skng ni kan..dah la larik,sempat lak tu ambik rete org..

adex-aieda on April 27, 2009 at 2:55 PM said...

tulah kak...
adoiii..
nak beli lagik...kene pk banyak kali tau...

-iLLa- on April 27, 2009 at 3:04 PM said...

geram akuhhh budak 2org tuhhh...

Nieza Ishak on April 27, 2009 at 3:54 PM said...

alahai montoknya dikkkkkk

kalo letak zulaikha leh geng la ni, tp zulaikha golapp takde la muka anak cinooo hikhikhik

iena hamdi on April 27, 2009 at 5:06 PM said...

tahu tak per

Unknown on April 27, 2009 at 5:08 PM said...

mak ai... tiga dara isap nenen dgn aksi seksi lagik... sape sorang lagi tu kak?

m@m@yAyA on April 27, 2009 at 7:02 PM said...

Ala ciannyer,jht tul maid tue..

Dhla kita bg rzeki kat cni dia wat hal plak..

Akak nti mscal zura yer no.hp ilang,huhu..

Aritu k ajk skli g mkn tp xdpt ctc..

adex-aieda on April 28, 2009 at 12:46 PM said...

yg lagi sorg tu anak buah akak..
anak kakak...
mia aleeya...dia dah setahun lebeh,,...tp menten kurus & keciks...dialah jugak yg rajin suapkan bebudak kembar ni makan apa ajer..heheheheh

mas on April 28, 2009 at 12:54 PM said...

hehehe...patut la lama xupdate...
la ciannya dia....
sbr la ek...
nnti msti dpt 'byrn cash' kt dunia ni sbb dia aniaya insan lain kan....

mmmm...geramnya tgk si gebus2 tu....
nk geget...hehehe...

Anonymous said...

pas ni beli yg lg mahai...

Mama 4H on May 5, 2009 at 10:08 AM said...

hish...hangin saya baca..dah la menumpang umah kita..duk soklap plak rete2 kita...heeeii..memang nak makan penampau itu maid kan...

adex-aieda on May 6, 2009 at 11:28 AM said...

heheh...
kalau jumpa.. taulah apa adex nk buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket