Monday, May 20, 2013

sesi lepaking ngan hotmama lagi

Posted by adex-aieda at 5:16 PM
Reactions: 

 Assalamualaikum

bertemu lagi kita...kami... 
rasa bahagia..pertemuan kali ni pon x terancang... kebetulan maiza datang KL kursus katanye....so apa lagi mamy amik kesempatan kirim kopok...pastu dia pon ada order brg kat mamy... so kiranya kami kene bertemula.. then KC pon ada order brg,....mamy pon ada order brg dr KC... so kami pon pakat2 ler nak ketemu sekali kan... memula plan asal nak jumpa kat KLCC, so mamy kara kalau KLCC xde masalah sebab mamy leh naik LRT lagik..... lagik? hahahaha 

tapi
lokasi KLCC x jadik... so memula ramai gak kata nak joint... tp bila dah sampai harinya... ramai plak yg x jadik... so hanya kami berlima... KC, Kak Wan, kak Tina & Maiza.... jadiklah..cukup havoc jugak tau kedai mamak tepi jalan mengadap maju junction tu.... walaupon mamy xleh lama sebab tau2 jeler mat komando daku tu anti sosial yer... so mamy sempat tukar2 barang... then potong kek coklat hasil dr air tangan kak tina... sangat sedap wokey... korang leh order gak dari dia... then mamy balik... walaupon hanya amik masa sekejap...terasa kami sangat rapat....really sempoi.... kan..kan.....

salute kat kak wan haryani.... sib baik ada KC & aiman tolong tolak stroller... hehehe


pesta buku antarabangsa @ pwtc
 
gambar bawah ni plak masa g pesta buku @ pwtc 26 april 13... 
ngan kak tina & KC
letih menunggu buku idaman ramai MIPI katanye... karya kak melur jelita.... lepak makan kat restoran riverside.... just makan RVC yg sedap & manis + chicken pie....
 



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket