Sunday, February 15, 2009

weekend thaipusam....update..

Posted by adex-aieda at 12:41 PM
mana nak start eik?...
jumaat malam.. aku g umah buddy akuk... sajer je paksa dia masak makan malam utk aku & family...
sebabnyer aku nak g umah member aku...yg nak bg car seat kat akuk..
alang2 umah depa 1 bangunan..1 tempat...sajejelah aku suh buddy aku ni masak utk akuk...
dah nak balik tuh baru teringat bawak kamera...
ni jelah gambo yg sempat aku amik.. time ni bebudak ni dh ngantok..
& dah start nak mengamok..

sabtu ptg..
dah boring dok umah sehari..ngan panas..
aku pon ajak hubby kuar pusing2...
ingatkan nak ga titiwangsa...tapi kete pack plak..
ramainyer org..jalan pon agak jem..
entah apa yg ada kat situh...
aku pon patah balik..xtau mana arah nak tuju..
barang dapor pon habis..ingatkan nak g K4...
K4 pon sama.. jalan nak masuk paking.. dah beratur..
hubby aku malas... ajaklah g Jusco AU2...
dah alang2 masuk.. tgk ada sale plak utk ahli JCard...
aku pon sempat beli baju si kembar tuh..
sorg dpt 2 helai..oklah tuh..
anakku...dapat lagi 15%..
macam besa..baju mamy & papa...xder...

pehtu...g ler isi lerut kat tmpt biasa...hubby aku mmg suka makan kat sini..





sempat amik menu aku jerk..hehehe

gambar kat bawah ni plak masa kat Kalumpang..suami2 sebok g memancing.. isteri & anak2 tinggallah kat umah..umah ni hubby aku dh lama beli...since dia bujang lagik..bulehlah jadi tempat istirehat,....hujung minggu...

3 comments:

Mummy Dasy on February 16, 2009 at 9:52 AM said...

makin hari makin montel bb2 tu makin geram aunty klu dekat dah lama kena gomol2...

W..A..H on February 16, 2009 at 10:51 AM said...

yang sebelah kiri tu..mata kecik sikit paling ceria. suka tengok dia asyik senyum aje, pandai posing lak tu..(nis)

SemuaTentangKita on February 17, 2009 at 12:05 PM said...

Nak twin jugakkkkkkkk...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket