Friday, February 6, 2009

EPPY HOLIDAY...

Posted by adex-aieda at 11:45 AM
sajer nak citer...
kemungkinan aku akan biarkan blog ku ini bersawang..
sementara...cuti 3 ari nih,....
sebabnyer.. adik ipar aku pinjam laptop ku g kursus..
so x dapatlah aku bertenet dirumah...

lagipon kemungkinan besau..
xtvt hujung minggu aku pon padat..
sebab dah janji ngan abg ipar nak ke Port Dickson...
then nak ke Tanjung Malim lagik.. 4 picnic...

hari ni pon aku kejer setengah hari...
jap g nak kuar & balik...
sebelom balik ni.. aku dah buat appointment..
kat Euro Sence Hub...kat wangsa maju,...
nak treatment SPA ngan Hair gitew...
tu nanti aku citer kemudian...

so jumpa lagik....

2 comments:

mas on February 6, 2009 at 1:30 PM said...

amcam sonok la nk cuti sakan ni ek...wah siap amik 1/2day gitu...k2 nnti update yek...mmm..xtau lg apa plan weekend ni...
hapy holiday for twins tu..amik gmbo byk2 tau...

Mummy Dasy on February 7, 2009 at 4:11 PM said...

salam kenal,Wah comelnya twins u semangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket