Tuesday, February 17, 2009

Jejalan Makan Angin..

Posted by adex-aieda at 3:53 PM
jumaat last week...
aku bawak bebudak tu g check up kat Klinik Keluarga DTHO..
alhamdulillah... semuanye ok...
nak dijadikan citer plak..maid aku tinggalkan kunci umah..
so..aku xder kunci umahlah kalau balik pon kan...
nak tunggu hubby aku? dia masih di mersing...
xtau lagi bila balik...aku call ayah aku...dia pon xder simpan...
jalan terbaiknyer...terpaksalah g Klang...
amik kat sepupu aku...sebab sebelom ni dia dok ngan aku...
sudahnyer...sebelom sampai Klang..nak tunggu kul 12.30...
aku pon singgah kat Tesco Setia Alam..ingatkan nak jumpa kwn aku..
tp dia kata dia kat Giant Kota Damanasara...so aku janji ptg aku g..
amik sepupu aku.. then lepas zohor baru gerak...
sampai Giant dalam kul 2 lebeh... best gak giant baru nih..
besar...macam2 kedai ada.. especially JCo Donut..
fav aku tuh...selalunyer Big Apple jerk...JCo ni sedap lagik...
tapi mahal skitlah dar Big Apple...
layanlah gambar eik....
ni gambar masa tgh tunggu mamy siap...
sebelom bertolak ke klinik...


ni plak kat Baby Room, Giant Kota Damansara...
besar plak...syiookkkk..


santap dolu...banyak sangat kedai...
teringin nak try try kedai nih...
xderlah sedap mana...x mahal pon...
3 org makan..baru RM40++...

inilah tujuan asal aku g Giant Kota Damansara nih...
nak jumpa ngan jiran a.k.a kwn baik aku dr tecik...
inilah kedai ke-2 dia..1 lagi kat Tesco Setia Alam..
lagi 1..dia yg dok promote kat aku kat situ ada kedai JCo Donut..
ngan Branded Outlet...oleh kerana kewangan x memberangsangkan..
aku x sempat beli apa2...tunggulah lain kali eik..

inilah JCo Donut yang terkenal tuh....
x beli banyak pon.. takot x habis..
6 donut..RM12.50...
sekian sajer utk hari nih...bos dah dok menjeling...


5 comments:

mas on February 18, 2009 at 12:48 PM said...

wah wah...siokkknya jln...nasibaik ada maid so xla ssh sgt nk pgg si twins ni kan...biasanya g mana2 mmg bwk maid ek? just tya je...hehehe...

mas on February 18, 2009 at 1:22 PM said...

eeeeeeeeeee....geramnya untie tgk pipi dia..nk geget sikit bley x...hehehehe...

Faris Daniel on February 19, 2009 at 10:27 AM said...

wah bestnyer jenjalan...sonoknyer...dah besar dah twin adex...bam2 plak tu...bila leh jupa nih...

Nurhayati on February 19, 2009 at 1:19 PM said...

sangattttttttt comeeeelllllnye budauk bedua ini hihihihi

Faris Daniel on February 19, 2009 at 3:02 PM said...

adex..
syok nenok derang dah leh duduk hehehh
faris blom boleh duduk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket