Monday, October 7, 2013

anniversary 9 years at cameron highlands

Posted by adex-aieda at 3:32 PM
Reactions: 

citer x bape nak lapok sangat....
kejadian masa cuti merdeka.. kami pergi 30/8 - 1/9... tidor kat apartment puncak arabela... mmg rasa sangat puas hati dan selesa dgn kami sekeluarga 4 beranak ni... sebenarnya ni percutian keluarga..tp sebab tarikh anniversary kami nak dekat..kiranya celebration sekalilah kan.... lama x g bercuti sesama ni... almaklum komando ni asyik bz je... ni pon kami balik awal sebab ahad 1/9 tu ada majlis hari raya... 

alhamdulillah.. berjaya melalui liku2 hidup bersama dah genap 9 tahun.. mengharungi pelbagai onak duri... perghhhh onak duri bagai konon.. muahahahaha. tahun dpan 10 tahun... cam x percaya je.. rasa cam baru semalam kami nikah & hdp bersama... syukor pada Tuhan 9 tahun dan dianugerahkan 3 cahaya cinta... semuga rumah tangga kami kan kekal bahagia hingga hujung nyawa.. INSYAALLAH...

malas lah nak menaip... biar gambar saje yg berbicara ye.... 
 

 semuga ini bukan percutian terakhir kami sekeluarga.. lepas ni nak kemana plak yer....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket