Friday, March 9, 2012

saya yg giler atau dia ni?

Posted by adex-aieda at 12:09 PM
 letih! tapi saje nak share....
disebabkan obses nak anak kembar atau apa ntah pon saya xtau!
hanya kerana dia add saya...then saya tgk dia berkerja ngan TUDM...saya komen kat wall DK bikin malu warga TUDM ada org perangai macam ni....saya dihentam terok!

hanya kerana saya x accept dia jadi kawan saya....saya dikatakan pengecut....hanya kerana saya cakap dia memalukan warga TUDM saya dikatakan bangga sangat ngan askar....hanya kerana saya cakap perangai dia buruk sebab tu saya xnak berkawan dgn dia...dia maki saya BETINA SIAL... apa kes!

kalau betol dia bukan TUDM...nape nak menipu EMPOYERS : TUDM...ke mmg suka menipu! xder anak kembar...cakap ada anak kembar...pehtu anak kembar tu meninggal....bukan berkerja ngan TUDM kata kerje ngan TUDM..... dia xtau agaknye saya kerje kat TUDM sebagai apa....! bila saya mintak no pangkat nama...tuk bersihkan nama dia...xnak plak dia bagi....yelah..selalunye kalau tentera ni....isteri beranak ke anak hidup ke mati ke...sume harus publish....sekurang2nye leh la saya bersihkan nama dia...mmg betolke kembar dia tu meninggal....kesian kat dia...TAPI...saya digelar PENGECUT....x faham lah....xtau jugak nak klasifikasikan dia jenis apa...kekawan kat grup DK saya cakap...jangan layan....so saya stop....umpamakan...."kalau kau layan org bodoh ko pon sama bodoh"...

saya dah suh pegawai atasan saya cari siapa dia ni...kalau betol dia mmg TUDM..





hati-hatilah dengan fesbuk ni yer.....bahaya lau nak accept org2 sembarangan jadi kawan...xtau apa motip dia...nak kawan ngan saya sebab nak maki saya! 

sempena hari jumaat yg mulia ni...
saya nak mintak maafla ye..kalau saya ada mengguris hati & perasaan awak...saya xder niat apa2 pon...cuma saya ckp...sungguh memalukan warga TUDM ada airman perangai cenggini....kalau awak bukan TUDM kenapa nak terasa ye tak....?

2 comments:

ch@ on March 9, 2012 at 5:09 PM said...

sentap kot kak. akak mmg kenal dia ke? kita jarang accept org yg kita tak kenal. hahaaa.

adex-aieda on March 12, 2012 at 8:30 AM said...

cha: akak mmg x penah accept org x kenal.....kalau accept pon....akak tgok balik profile dia....kalau x kene citarasa..akak remove....

ni friendlist kat FB ni nak kene spring cleaning......heheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket