Thursday, June 21, 2012

try yazid beger @ seksyen 7 shah alam

Posted by adex-aieda at 5:44 PM
Reactions: 


 1st time try beger bakar ni plak...sebab masuk berita tv3....pehtu org dok cakap sedap sangat kan....biasalah kan mamy kalau teringin nak mencuba apa jua makanan kalau nak makn kat situ...kene tgk keadaan kedai tu....sama gak macam beger bakar kaw2/kl beger bakar, mamy pilih bungkus juga...bukan nak berlagak...cuma keadaan kedai yg terbuka...dengan asap rokok/asap segala jenis masakan adalah tidak sesuai tuk anak2...especially dak syifaa' qila...so mamy tapau beger besaq ni...bygkan dari shah alam ke keramat...mmg kompom sejuk & banjir ko....sampai umah siap mandikan kekanak & diri sendiri mandi...baru mamy panaskan beger tu kat microwave.....

tu dia....bungkus guna kotak kek wokey...mamy amik cuma 500g - rm20 + 2 keping cheese rm2...so total rm22..kira murahlah nak makan takat nak rasa anak beranak kan.... pada selera tekak mamy & papa...tetap juga masih mengatakan xleh lawan beger bakar kaw2...
n3 pasal tu leh refer beger bakar kaw-kaw ...

haruslah kene potong 4 bahagian kan....senang nak makan.... :) 


 servis:
lebey kurang masa menunggu beger bakar kaw2... mamy sampai kul 6.45 ptg....membawa ke pukul 8.57malam....baper jam mamy ngan kekanak menunggu dalam kereta? sendiri mau hengat la yer....ingatkan menunggu punya lama...rasanye berbaloi...tapi biasa2 je....opsssss karang cakap lebey2 kene saman plak....beger besar ni leh oder on9...kat atas nun ada banner siap laman web..xpon leh try google sendiri ye.... tekak memasing lelain kan....leh cuba & try 
:)

2 comments:

MijaShidy on June 30, 2012 at 10:49 AM said...

salam...kt maner yea blh dptkn berus gigi cmni...?

adex-aieda on July 2, 2012 at 11:27 AM said...

saya beli susu S-26....dah lama jugak kot..bulan lepas.....sekarang dah tukar dpt jam madagascar plak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket