Monday, June 11, 2012

19 Rejab 1425H - 19 Rejab 1433H

Posted by adex-aieda at 4:11 PM
Reactions: 
 ALHAMDULILLAH
syukor ke hadrat Ilahi
19 Rejab 1425H - 19 Rejab 1433H
genap dah 8 tahun... tu kalau ikot kelender Islam... kalau ikot kalender kita lama lagik... 4 september nun....rasa cam kejap je masa berlalu... 


masih simpan baik tau kad jemputan kawen kami....ko hado? 

weekend lepas? xde g memana pon...kaki mamy masih sakit lagi....hahahahah...tp x sukalah dok terperap kat umah kan....sabtu dah dok umah... walaupon rancangan asal sabtu tu nak g jejalan.... pagi lg dah kuar... amik kek kat danau kota,...g hantar kat prince court....tmpt nenek keje sebab kawan2 nenek oder kek...then niatnye lepas tu nak terus kuar jejalan...tp rancangan terpaksa dibatalkan...sebabnye...dak kenit a.k.a dak syifaa qila muntah.....mmg dah selalu gak dak kenit tu muntah dlm keter....tp kali ni..muntah terus abis baju suar mamy kene....erghhhhhh.. nak marah macam mana.... papa terus g restoran...tapau makanan....sudahnye..balik umah...makan..mandi..mamy paksa kekanak tu tido....tgk jam pon masa tu dah pukul 2 ptg.... papa janji ptg baru nak kuar balik...tp dapat jemputan plak...jiran mamy buat kenduri cukor jambul cucu dia lepas magrib..... ptg tu papa just bawak kekanak g main kat taman belakang....jadikla kan.... then ahad masa tuk meronda2...xtau kemana arah tujuan.... ngan tetamu dtg dr jauh mengejut suh jumpa kat tugu negara.....len kali lah mamy citer ye......


muga rumah tangga yg kami bina...akan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa kami....insyaallah :)




psstttt : 1st time buat 2 n3 tuk 1 ari.....sebab bosan meeting x abis2 lagik...kekonon ngadap lappy buat discussion...huahuahuhauhauhua


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket