Thursday, January 5, 2012

look out point

Posted by adex-aieda at 3:28 PM
Reactions: 
citer dh basi benarnya......papa bawak kita makan kat sini cuti krismas ri tu....sebab papa nk makan lamb chop yg sodap....kat keramat tu buleh tutup plak.....apa lagik....papa ajaklah g sini...dulu2 makan kat sini....x kene bayar parking pon....la ni dah kene bayar....restoran ni...ada kat i-city gak....tau sebab tahun lepas....(ceh tahun lepas..) macam dah lama sangat rasanye...sebut tahun lepas kan....masa g i-city...pon kita makan kat restoran nih.....

makan kat sini....mmg sedap.....x rugi la naik tinggi2....si kembar paling suka spagethi carbonara dia...mmg sedapppp.....banyak cheese....sorg makan sepinggan....mamy dok cuit2 skit je.....amik skit2 bg kat dak syifaa' qila pon kene marah wokey......la ni si kembar tu dah xleh nak share makanan....x cukup...kalau kene ngan sedap....perot lapar....sepinggan buleh habis.....malam tu mamy makan kuay tiew kungfu.....sedap.......set combo lamb pon....menariks.....mmg menu yg sama papa akan oder tiap kali makan kat situ......takat 3 dewasa (papa, mamy, bibiq & 3 kekanak) malam tu kami makan cuma rm124.30....oklah rege tuh.....

dekat je pon....naik kat bukit ampang tuh.......


2 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. on January 6, 2012 at 9:37 AM said...

seronok kan dpt mkn² mcm tue. si kembar tue suka la dorang tue kan.

adex-aieda on January 6, 2012 at 12:08 PM said...

si kembar mmg suka makan kan......hukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket