Friday, July 23, 2010

17 april - 17 july...3 bulan sudah...

Posted by adex-aieda at 1:29 PM


lamanyer nak tunggu mamy update eik...
alhamdulillah..aqilah dah 3 bulan sudah..
membesar & menembunkan diri dengan minum susu mamy....

17 april - 17 july 2010
5.6kg.......61cm....





-----nota cinta-----

aku tau kau baca blog aku...aku juga tau kau mengikuti perkembangan aku & anak2 aku...tapi kenapa kau langsung x hubungi aku? aku sms pon ko x balas...aku ingat ko xnak kawan ngan aku lagik..aku rasa cukup sedeh sebab ko buat macam tuh...kenapa x call aku? aku minta maaf kalau buat ko sedeh jugak dgn kisah anak aku...tapi aku nak kau tau..aku perlukan kau..aku perlukan kekuatan kau...utk buat aku terus kuat...aku x perlukan simpati dari kau...juga air mata kau...apa yg aku nak..kawan baik aku....aku rindu sangat kat kau....

kalau kau rasa kau masih nak kawan ngan aku...tolonglah hubungi aku...
--------kau tau kau sapekan--------


11 comments:

m@m@yAyA on July 23, 2010 at 2:28 PM said...

Alolo aqilah bam2nya..Dahla mata cepet kulit putih gebu!~
Gewamnya..rasa nak geget pp tembam tue!~
Tuela berka susu ibu erk,lemak berkrim..!~

Marsha~ on July 23, 2010 at 3:20 PM said...

dia baby yg sangat cantik dan tembam.. tak macam baby yg sakit pun... cepat sembuh sayang......

hida on July 23, 2010 at 3:38 PM said...

amboi.. siap dengan nota cinta lagi.. hehe.

comel la aqilah ni, sebijik muka adex

-iLLa- on July 23, 2010 at 6:14 PM said...

ingtkan utk akuh...nota cinta tuh..wakaka

Miss Fadhilah on July 23, 2010 at 7:15 PM said...

salam mama aida...sedihnye bce entry pasl aqila dengan music blog ni yg sayu2.....sy silent reader blog ni time aqilah belum ade lg....
aqilah...semoga cepat sembuh yea,bila dh besar nti mst dia tharu bce smua entry pasl dia ni...
aqilah ni comel sungguh!gebu putih melepak...x nampak mcm sakit pon..good girl tau=D

Farra Dhelina on July 24, 2010 at 11:18 AM said...

sekejap dah 3bulan!!

Kak Ton @ Kak Lily on July 24, 2010 at 12:08 PM said...

Salam,

baru baca pasal baby comel ni,,tembam betul dan putih melepak..
akak doakan aqilah cepat sembuh..dan semoga Adex sentiasa percaya yg Allah sentiasa memberikan yg terbaik untuk kita :)

adex-aieda on July 25, 2010 at 2:49 PM said...

terima kasih semua...

ieda on July 25, 2010 at 4:16 PM said...

alahai...comelnyer baby aqilah nie...debab..gebu plk tue...

Unknown on July 29, 2010 at 1:31 PM said...

Salam,

apsal semua anak cik puan putih serlah ye? heheeeh

aqilah budak baik. tak susahkan mak ayah dia...
kami selalu doakan yg terbaik utk aqilah... amin~

adex-aieda on July 30, 2010 at 9:31 AM said...

insyaallah..terima kasih...
ikot kulit mak&pak dia lah...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket