Thursday, May 28, 2009

getting bz...

Posted by adex-aieda at 11:55 AM

berkemungkinan besar...
aku akan lagi membiarkan umah ku ini bersawang...
sementara je eik...
esok...bz pg bos ada meeting...then mcm biasa aku half day...
sebab nak kemas umah..
buat kenduri kesyukuran & beday anak kakak aku....
mungkin penat sikit.. sebab kakak aku terus g holiday ngan family dia...
maknenyer selagi ayah aku masih di hospital...
aku & hubby jelah yg akan sebok...
5 jun hingga 7 jun 09...
aku ada family day...opis hubby aku...
ofcourse ngan komando2...
then.. lepas tuh...
kembali sebokkan diri utk preparation....
our twins 1st beday...
x sangka cam cepat je masa berlalu...
alhamdulillah si kembar semakin sihat...
semakin lasak...adoiii.. x padan ngan tembun...
12 jun 09.. aku cuti nak bawak bebudak tu g cucuk..
MMR.. utk budak setahun tuh... kat Klinik Kuarga DTHO...
harap2 x demamlah...
sebab esoknyer....hari besar buat pertama kali....
utk anak-anakku.. 13 jun 09...
utk kawan2...
TUNGGU...
undangan dari aku eik...
insyaallah...

nota cepisan: disebabkan aku masih lagi menyukai warna...OREN CERIA...kalau rasa2 anda akan dijemput...siap sediakan diri & anak2 anda dengan baju bajan kaler oren eik...wakakakak

3 comments:

m@m@yAyA on May 28, 2009 at 7:35 PM said...

wah twin nk wat bfday party yer???
msti best kn!!~

-iLLa- on May 28, 2009 at 8:23 PM said...

ohh pooh..x tpk lakss akuhh..mm padan laa ngn anak ko..wakakka..

Jiey^Mien on May 28, 2009 at 10:53 PM said...

kalo theme pooh mmg comeyy la sesangat ngan twins nih.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket