Wednesday, May 13, 2009

berikanlah aku kekuatan..

Posted by adex-aieda at 12:21 PM

aku x pernah rasa sedeh macam nih..
buleh x kalau aku tanya...
kenapa?mengapa?
sapa aku eik?
kenapa hanya aku dipergunakan?
kenapa hanya aku yg asyik menyerah kalah?
kenapa aku yg senantiasa ditipu? bodoh sangat ke aku?
kenapa aku yg seringkali ditindas?
berdosa ke aku?
muga kau memberikan pembalasan ke atas org yg menindas aku...
x bulehkan cakap macam tuh...
ke aku masih aku yg dulu..
"biar org buat kita...jgn kita buat org"..
"biar aku menangis hari ni.. dr aku menangis kemudian hari"....
ya Allah,...
ko berikanlah aku kekuatan menghadapi..
semua dugaan yg datang dari mu..
kuatkanlah iman aku...
aku berlindung pada mu Tuhan...
hentikanlah air mata ini dr mengalir...

3 comments:

m@m@yAyA on May 13, 2009 at 1:27 PM said...

nape kak???
sbr yer kak lumrhla tue msti ada yg xpuas hti or mcm2 la..
Tbhkan hti yer!!

m@ on May 14, 2009 at 4:27 PM said...

wlwpun kita x rapat..tp nk jugak bg pendapat...:)

sabar ya..kuatkn hati..n tabah,,sedih pulak bace n3 ni.

adex-aieda on May 15, 2009 at 8:51 AM said...

thanks ma....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket