Thursday, May 15, 2014

trajedi 4 april

Posted by adex-aieda at 5:30 PM
Reactions: 

 tragedi sadis lagi meruntun hati kolbu gitu... jatuh tangga diatas kecuaian diri sendiri... elok je jatuh terduduk.. berdepan dgn kete si suami.. dan ku nampak suami memandang.. tp langsung x bergerak kuar dr kereta tuk bertanya keadaam isteri... (apa ko hengat komando tu berjiwa seperti firman nur airis?) muahahahahaha dgn keadaan menahan sakit mencuba tuk bangun dan berjalan menuju kereta, elok je duduk dah kene marah... huwaaaaaaaaa tp sebab mengaku ia berlaku atas kecuaian sendiri. terima kemarahan suami dgn redha... menahan sakit dlm hati... dah jatuh tu buley lg naik opis keje ye...sempat lagi mintak tolong kak abby (pakar urut) tolong urutkan kaki ni ha,.... tengahari tu sempat lagi tunjuk jalan kat mem lua pe ting tu restoran syed nasi bukhara ni kat taman permata nun ha... dalam perjalanan balik opis siap leh teringin mc flurry bagai hah,.... sampai opis melantak nasi bukhara kambing x ingat pon kaki tu sakitkan... balik keje tu suami amik lagi.. kali ni x bebel2 sebab malam tu dia nk kayuh basikal ngan geng2 dia... sampai umah, mandi dok tuam kaki ngan air batu..bibiq nak urut pon ku kata x payah.. x mengapa... biar ku tanggung sendirilah kekononnya kan...


 sedapkan makan kambing tu ha...... nak dijadikan cerita.. bertahanlah ko kekononnya.. mak suh g hospital ko xmo.. tuptup malam sabtu tu tgk kaki dah biru.. wallawey Tuhan saje yg mengerti lau biru maknanya patah la kan... tunggu komando tu balik surau terus ajak p hospital tuanku mizan kat wangsa maju tu ha... pegi2 doktor suh xray.. pas xray nasib xde yg patah ke hape.. cuma tisu renggang... balik umah gitu je... isnin repeat balik klinik amik mc.. baru doktor bgtau detail.. tisu tu renggang, belom koyak so mmg kene xtra relex lah jgn buat keje.. jalan byk jalan... so mmg cuti semenggu dok umah.. melayan anak2 & bibiq.. sadis rasa sebab nak bangun bergerak pon payah.. tuptup diserang ciri birit plak.. aduhai.. macam2.. ko bygkanlah dgn kaki bengkak dan sakit ko cirit birit yg harus berlari kan bila ada rasa sakit nak uk uk tu... bersabar sajelah wahai hati... muahahahaha


hampir sebulan jugak ku sambung cuti benarnya... bila g kerja keadaan kaki yg tergantung sebab hanya duduk di kerusi buatkan ku rasa x stabil.. so balik umah rehat saje dirumah... huhi...

n3 kan bersambung dgn kisah lg menyayat hati :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket