Wednesday, May 7, 2014

selamat hari lahir ibu ku sayang

Posted by adex-aieda at 2:20 PM
Reactions: 

 kau.. yang bernama cinta... yang bernama kasih.. yang bernama rindu... yang bernama sayang... 
n3 hanyut dilautan sepi... jenuh nak update & masukkan 1-1 kenangan yang terjadi lepas2.. ni... lau x masukkan dalm blog hilanglah segala kenangan kan... x best plak... so dah terlajak update blog yg dah lama bersawang ni... haruslah masuk satu persatu dulu n3 yg dah basi....

20 mac 14 genaplah ibu ku tersayang 61 tahun.. alhamdulillah muga diberikan kesihatan yg baik... tuk terus melalui liku-liku kehidupan yg penuh pancaroba.. dugaan demi dugaan dilalui... melayan karenah anak2,...menantu2 & cucu2.. kadangkala sangat suram & sepi.. kadangkala sangat havoc & happening... tula rencah duniawi.. kehidupan umpama roda yg berputar...kene ingat tu ye... tahun ni xde buat makan2 apa pon.. cuma aku buat suprise hantar brownies coklat strawbery ni terus ke dpn pintu rumah... sebabnya.. masa ni kakak ku berada di mekah mengerjakan umrah bersama suami & anak lelakinya.. tu aku cerita di lain n3 yer nanti... so macam x bestlah nak kumpul adek badek bila x cukup korum kan.... adek badek bukan ramai pon... 3 org je pong.... 

so itulah saje 
semuga ibu ku sihat, gembira dan terus berjaya dalam hidupnya melaksanakan impian yg terpendam.. In sja Allah :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket