Tuesday, September 29, 2009

kesihatan yg x memuaskan...

Posted by adex-aieda at 5:04 PM

balik dar beraya ke johor last week..
hubby aku diserang demam + selsema...
then...selsema tu sudah menyerang adik..
pehtu plak kakak...la ni...mamy plak diserang...
semalam...x dpt tido lene..
sebab si kakak meragam...dia tu kalau selsema..
mmg xleh tido...hingus meleleh jerk..
sudahnyer...pg td aku masuk opis lambat..
aku punch kul 10.37....huhuhuhu
ngantok beb...layan tido dulu...

esok aku g HKL..
utk ujian MGTT yg pertama...
yoler...dulu masa peknen kan si kembar..
aku kan ada kencing manis & segala macam penyakit...
ni nak cekler...rasanyer...macam ada lagik...
sebab aku langsung xleh lapar..
harus aku menggigil...kaki pon terketaq2...
tunggu jelah ujian utk esok eik...
dahler ngan rasa x selesa nih...
selsema..jgnlah batok lagik..
rasanyer...peknen kali ni...mmg antibodi badan aku x kuat..
senang diserang selsema...

semalam g pasal malam...kene paksa gak ngan hubby..
sudahnyer...ngan bau macam2...
buat aku pening sampai ke malam...
harap2lah baby aku kali ni kuat..
insyaallah...

1 comments:

4 Kay-E on September 30, 2009 at 10:25 PM said...

Take care everybody ok!
Get well soon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket