Wednesday, December 24, 2014

farewell hi-tea @ cruise tasik putrajaya

Posted by adex-aieda at 12:00 AM


 mungkin ini kisah terakhir aku bersama kenangan di MTU-Kejuruteraan yg dapat diceritakan agar ianya menjadi kenangan indah untuk dikenang... 9 tahun bukan satu jangka masa yg lama tuk aku lupakan.. ramai2 staf & pegawai keluar masuk Kej... ada yg kuar masuk balik, ada yg kuar x masuk2 lagi.. ada yg bersara aku masih jua tetap disitu.. banyak kenangan rasanya x tergambar dan tercerita tuk aku kongsikan... biarlah ianya berakhir dgn baik... apa pon yg terjadi aku tetap redha dgn apa yg berlaku... walaupon tempat baru ni ok-ok saje..hijau tetap hijau.. biru tetap biru... 

terima kasih warga kejuruteraan atas perkhidmatan kita bersama... tp aku tetap xleh pakai & tgk jam ni.. sebabnya akan buat aku mengalirkan airmata tanpa kusengajakan... 


 pada saat aku menaip pon ku menahan sebak dihati.. ada airmata nk menitik tp ku tahan.. rindu kat bos kesayangan ku... rindu yg teramat..

lagi gembira bila Brig Jen Dato' Ab Razak telah dinaikkan pangkat ke Mej Jen & bos kesayangan ku Kol Dr Md Zaki telah dinaikkan pangkat ke Brig Jen.. x lama lagi pakailah title Dato'.. ku bahagia dikejauhan.. tahniah tuan... semuga lebih maju dan berjaya.. paling best aku x rasa ralat pon sebab "budak baru" tu dah x jaga bios kesayangan aku... huhuhuhu

1 comments:

sofiansoid on January 13, 2015 at 4:29 PM said...

salam puan , saya kenal Kol Dr Md Zaki bin Md Zain .baik orangnya , penah menyewa rumah dia dulu kat shah alam.
dah lama terputus hubungan dengan dia ,
boleh bagi alamat email dia , insyallah nak eratkan balik silaturrahim .

Ir Mohd Sofian
sofiansoid@gmail.com
0122683583

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket