Thursday, February 23, 2012

indahnye dunia ciptaanMu

Posted by adex-aieda at 11:53 AM
Reactions: 




so sad...speechless 
airmata mengalir tanpa henti....tatkala baru nak kongsikan cerita pasal arwah faris....tetibe terbaca adik faris telah pergi buat selamanye...menitis airmata atas naluri seorang ibu....terus terbayang anak2 kat umah...lagi2 dak kenit - nur syifaa' aqilah
betapa beruntungnye mamy...masih ada peluang tuk terus melihat kamu membesar....masih teringat lagi kata2 doctor di hari ke-2 kamu dilahirkan...mamy masih x berpeluang tuk memelok & mencium kamu...apakah dia layak dipanggil doktor atau x..mamy pon xtau....begitu tulus mengatakan... "bayi awak x sempurna ye..macam bayi2 yg lahir semalam..kami hantar dia kat NICU pediatrik...so nanti bila awak dah sihat...dah buleh discharge dari sini..awak bulehlah tgk bayi awak tu"...oooooo sungguh x sempurnanye anak mamy....masih jua mamy mampu tersenyum...bergelak ketawa ngan ibu2 lain...teringat kat satu mama baru... khairunisa... mamy yg tolong dia tukarkan diapers anak dia...pakaikan baju...sbb kesian tgk dia terkial2..maklumlah anak pertama kan...lahir hari yg sama ngan dak kenit mamy tuh...kecik je cempaka...sampai skrg mamy masih baik ngan mama nisa...maklumlah zaman canggih kan...leh jumpa kat fesbuk... :)

alhamdulillah
setelah melalui 5 kali pembedahan...buat mamy cukup kental nak bemain dgn emosi....keluar masuk wad...keluar masuk hospital...sampai nurse sume dah macam kenal rapat...leh sembang2...soping2,...makan2...teringat kenangan kat wad kk4 tu....terima kasih yg tidak terhingga...syukor jua dak kenit mamy hidup sihat membsar....semakin bijak....lagi semakin banyak ragam....dugaan dalam kehidupan....cume sesekali demam...mmg kene pantau suhu....sebab akan terjadi sawan.....
NUR SYIFAA' AQILAH
sampai besar...org akan ckp..tanya...inike anak yg sakit dulu? 

cukuplah sampai disini coretan mamy..betapa bersyukornye mamy kerana ada kamoo....
buat kekawan yg tau cerita atau pon x tau cerita tentang arwah adik faris... leh klik sini

al-fatihah

2 comments:

Zakiyah Zainon on February 28, 2012 at 3:02 PM said...

baby aqilah ada msalah ekkk..
insyaAllah, kita sebagai ibubapa berusaha sedaya yang boleh, Allah maha penyembuh!
ABang saya dulu pun, sakit teruk masa kecik sampai orang tak percaya bila tengok dia sekarang, dan alhamdulillah, dia sekarang adalah al-hafiz.Kita yang lahir sihat ni pun hafal surah pendek belum tentu ingat semua...

Marsha~ on February 28, 2012 at 3:22 PM said...

geram tgk si tembam dua org ni........... lama tak tgk gmbr diorg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket