Sunday, October 17, 2010

alhamdulillah...6 bulan sudah...

Posted by adex-aieda at 11:02 PM
Reactions: 
lately ni payah sikit mamy nak update blog...
coz mamy dok opis baru...yole...bos mamy dulu...
kol ab razak...(pengarah kejuruteraan)..la ni dh naik pangkat....ke brig jen.....tahniah tuan...so tukar opislah...ke bilik baru aks kejuruteraan...menggantikan dato' ibrahim yg bersara....dah dia nak bawak mamy..mamy ikot jelah...kat opis baru tu...internet agaklah lembabs skit..coz bukan line streamyx...cuma line mindef jerkk..banyak jugaklah line2 disekat...bukak fb pon...x syiook sangat....sebab game pon xleh main...hazabbbbb skit....

kat umah plak...nak donlod gambo...aduhhhhh lagik hazabbbb...line digi nih....ikot mood dia...kekadang lajus...kekadang lembabs cam siput..ni dr td mamy dok donlod gambar2 x jugak muncul2.....esoklah jawabnye mamy sambung......ngn n3 bergambar...

alhamdulillah...mamy berjaya menyusukan aqilah sampai ke tahap ini...6 bulan beb...x penah termimpi pon mamy berjaya....sete;ah mengharungi berbagai rintangan & dugaan....mamy berjaya jugak tempuhi nyer......aqilah sihat membesar....bertambah gebus....seronok mamy....kalau kawan2 mamy kat luar sana...x kiralah kawan forum...blog....fb..buleh buat...xkan mamy xleh buatkan....kredit jugak buat kak nieza....nurul aznie..irda....yg banyak bg kata2 semangat utk mamy terus berjuang....berkongsi maklumat....beribu ucapan terima kasih jugak buat kakak mamy.....'mama'....sebab sentiasa berada di belakang mamy menyokong sepenuhnya....insyaallah mamy akan cuba menyusukan aqilah hingga mencapai 2 tahun...nak tgk gambar2 terbaru aqilah? tgk kat fblah eik...mamy xleh donlod gambar kat blog nih....lembabs....

1 comments:

rose izzat Zaharudin on February 26, 2013 at 9:08 PM said...

Salam puan. Name sye rose dr mont kiara. Sye juga mengalami masalh anak yg tiada lubang dubur. Insyallah may nanti anak sye akan menjalani operation bg mem bentuk lubang jubur. Tp sampai hari ni sye tak berhenti menangis puan. Sye merase sangat takut dan sye sendiri tak paham dgn ape yg seterus nya yang akan hadapi. Tp setelah menbaca blog puan entah bagaimana kekuatan tu dtang..puan boleh ke sye ingin meminta no telepon puan untuk sye bertanye kan sedikit pendapat.. Sye betul memerlukan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket